Thursday, October 13, 2011

Maybe tomorrow

Saabusin Rumeeniasse septembri alguses ja täna, 12. oktoobril sain lõpuks endale voodiriided. Ärge parem küsige midagi... Täna on üldse hea päev, sest meie majapidamisse saabus ka tolmuimeja. Mis siis, et mu vaibal on praeguseks juba jalad alla kasvanud ja iseloom tekkinud. Palju ei puudu sellest, et ta pühapäeva hommikuti voodisse roniks ja keelega üle mu näo tõmbaks. Aga isiklik rumeenia keele õpik on mul see-eest juba mitu päeva olemas. Ehkki tunnid on kolm nädalt ära jäänud, tean grammatikast nii mõndagi. Lisaks oskan veel öelda: "Palun mulle ühed naiste kingad" ning "Mida Te soovitate magustoiduks?". Tänu 8.klassi tundidele, millest ma Danaesas osa võtsin, oskan seletada ka soojusülekande toimepõhimõtteid ja leida rumeenia keeles püramiidi pinnalaotuse pindala. Järgmine kord kindlasti kasutan juhust, kui mulle mõni püramiid siin tänaval vastu jalutab.

No comments:

Post a Comment